Auf wiedersehen! - Reisverslagen van Jelte Elsinga - WaarBenJij.nu Auf wiedersehen! - Reisverslagen van Jelte Elsinga - WaarBenJij.nu

Auf wiedersehen!

Geachte dames en heren,

Vandaag is het dan zover, het laatste bericht in deze blog, snif. Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie er ook een beetje van genoten hebben!

De laatste weken waren erg druk, naast het normale werk heb ik keihard gewerkt aan een nieuw project, welke als het allemaal doorgaat in het ziekenhuis gaat plaatsvinden.

Daarnaast heb ik de ramptoerist uitgehangen bij de gigantische rijen voor de winkels, waarvan meneer de president vond dat ze te duur waren, resultaat: gedwongen gigantische kortingen, ellenlange rijen voor vele winkels en na een paar dagen een winkel waarin geen enkel artikel meer te vinden is.
Ik heb een echte 'rumba' meegemaakt, nog naar de bios geweest en aan het einde naar een Duitse kolonie; een sprekende kopie van een gezellig Duits wintersportdorpje; inclusief worsten, de bierpullen en de Duitse muziek, maar helaas zonder sneeuw.... Ik ging hier wanhopig op zoek naar een Duitssprekende, dit bleek erg moeilijk te zijn maar uiteindelijk vond ik er één!

Na afscheid te hebben genomen, en een vlucht naast een Iranees te hebben gezeten zit ik nu dan te wachten op mijn vlucht van Frankfurt naar Amsterdam.

Tot straks!

Recente Reisverslagen:

Jelte

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7042

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 09 December 2013

Auf wiedersehen!

08 September 2013 - 08 December 2013

Yelte in Venezuela

Landen bezocht: